maandag 12 september 2011

Wat doe ik tot op heden met de iPad?

In de vakantie ben ik al verslaafd geraakt aan de iPad! Vooral aan de app Wheater Pro. Hoe vaak ik ook keek, geen zon te bekennen! Voor het onderwijs is de Presto app handig! Alleen werkt het helaas nog niet! Maar daar wordt aan gewerkt heb ik begrepen.
Ook vergaderen is handig, alle notulen en de agenda bij de hand.
Wordt vervolgd!

Nog een opmerking: eigenlijk ben ik niet van de weblogs, ik ben niet zo'n exhibisionist!


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:ROC van Twente

2 opmerkingen:

  1. Hoeft ook niet als je voor deze pilot het maar wel doet want dat was de afspraak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Dorette ik heb hem gelezen! Werd tijd toch. Alles doet het weer hier in huis. Hoop dat je App zon aangeeft...

    BeantwoordenVerwijderen