maandag 14 november 2011

Moet er weer van komen!

Ook nu weer een berichtje, hoewel ik niet weet wat ik aan nieuws moet vermelden. In de les en op stagebezoeken is de iPad nog steeds heel handig. Snel informatie op zoeken en gauw een mailtje tevoorschijn toveren is echt heel prettig. Ook presto gaat super.
Ik durf de iPad niet te laten updaten omdat ik bang ben, dat mijn boeken uit de bibliotheek zijn! ( bij Henny was dat het geval)
Er valt nog steeds veel te leren!


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Woonkamer

1 opmerking:

  1. Zou toch maar wel een update laten maken. Nu kun je hier nog begeleiding bij krijgen. Thuis kun je het zelf ook doen als je dat wilt. Maar je zult merken dat als je geen update installeert, op den duur bepaalde apps niet meer goed werken. Die boeken zijn altijd weer terug te zetten dus dat mag het probleem niet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen